wtorek, 31 grudnia 2013

Moje szycie, czyli ptaki i inne cudaki.

Nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo mnie wciągnie szycie na maszynie. Cieszę się za każdym razem, gdy zaczynam szyć :) To tak, jakbym byłam w najlepszej kawiarni.
Możliwość zrobienia czegoś swojego, czego nie dostanie się w żadnym sklepie, jest bardzo satysfakcjonująca :) ...i bezcenna, nawet jeśli to będzie niedoskonałe.
 Dziś zaprezentuję dekorację wiszącą na okno lub ścianę. Muszę przyznać, że ja bardzo lubię ten motyw i zdobi on różne rzeczy i miejsca w moim domu: poduszki, pościele, ściany... 
Postanowiłam zatem, że też mogę zrobić takie ptaki. Długo zastanawiałam się, jaki mają mieć kształt. Z pomocą przyszedł mi wzór na pościeli :) Zrobiłam szablon, odrysowałam go na tkaninie i zabrałam się za szycie. Nie są doskonałe, ale wyszły z moich rąk  :)
Najbardziej podobały się mojej córci, która nazwała je kaczkami :) mąż też pochwalił :)

Ptaki ....




.... i inne cudaki



Ciąg dalszy z pewnością nastąpi :)

1 komentarz: